۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۱۹

بوالحسنی مطرح کرد:

مشکل کم آبی روستاهای بخش جاپلق ازنا/ پیگیری برای انتقال آب سد کمال صالح

مشکل کم آبی روستاهای بخش جاپلق ازنا/ پیگیری برای انتقال آب سد کمال صالح

ازنا - خبرگزاری مهر : فرماندار شهرستان ازنا با اشاره به مشکل جدی کم آبی روستاهای بخش جاپلق از پیگیری برای انتقال آب سد کمال صالح به این بخش خبر داد.

محمود بوالحسنی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در سفر روز گذشته استاندار لرستان از طرح های مختلف کشاورزی، صنعتی و راهسازی این شهرستان بازدید شد، اظهار داشت: در این راستا کاستی های این طرح ها در این سفر بررسی شد.

فرماندار شهرستان ازنا با اشاره به بازدید استاندار لرستان از عملیات دوبانده محور ازنا شازند و میدان ورودی شهرستان ازنا گفت: با توجه به اینکه این نقطه یکی از حادثه خیز ترین نقاط این شهرستان است پیگیری های زیادی برای اصلاح این نقطه صورت گرفته بود.

وی ادامه داد: در این زمینه سه طرح توسط استانداری برای این میدان پیشنهاد شده است که پس از بررسی های لازم یکی از این طرح ها توسط پیمانکار جاده ازنا - شازند اجرا خواهد شد.

بوالحسنی همچنین با اشاره به مشکلات جدی کم آبی روستاهای بخش جاپلق شهرستان ازنا از پیگیری برای انتقال آب سد کمال صالح به این بخش خبر داد و افزود: در این سفر مقرر شد موضوع انتقال آب از سد کمال صالح در اعتبارات استان در نظر گرفته شود.

فرماندار شهرستان ازنا به نیمه تمام ماندن عملیات ساخت یادمان شهدای گمنام شهرستان ازنا اشاره کرد و افزود: مشکلات این طرح نیز در این سفر مطرح شد و استاندار لرستان برای پیگیری موانع این طرح قول مساعد داد.

کد خبر 2134519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha